fredag 2 maj 2008

Valborg

Det blev inte som jag tänkt mig. Istället för eld och Utecompagniet så blev det American Gangster och somna i soffan mitt i filmen. Fast det var nice.
Först gick vi till underbara Azafrán och åt vitlökstapas tills de kom ut ur öronen. Drack Cruz Campo till trots att jag är allergisk. Tror jag är allergisk i alla fall för jag får alltid hysterisk näskli när jag dricker det. Alltså på näsan. Det är jättekonstigt. Kan även inträffa vid tuggning av vissa tuggummi. Så jag tror att jag är allergisk mot Cruz Campo och tuggummi.
Varför kvällen blev som det blev handlade nog om regn kombinerat med en del lättja och en del övermättnad. Det var mysigt att bara hänga jag och Johan också. Det var länge sen känns det som.

2 kommentarer:

Wennberg sa...

Att vara inne är så bra... så skönt. Att äta ostbågar är jävligt gott, samtidigt.

Wennberg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.