fredag 30 maj 2008

Mitt skrapade ansikte

Kunde tyvärr inte överföra några bilder för batteriet dog, men det kommer.
Saken är den att det ser inte så farligt ut. Jag var typ besviken först, trodde att det skulle vara mycket värre. Är lite orolig att hon inte har skrubbat tillräckligt. Jag menar, ska jag ändå lida och betala massa pengar så är det väl lika bra att få det ordentligt gjort.
Men jag ser fördjävlig ut. Röda märken och streck i hela ansiktet.
Det lustiga är att det är inte så många som nämner det. Som om jag ser helt normal ut. Jag förstår att ev. praktikanter som jag intervjuar inte säger något för de har aldrig träffat mig förut, men andra. Fast å andra sidan så kan det handla om artighet. Det skulle ju kunna vara så att jag har fått ett allvarligt acneutbrott och då är det information som man tar in, processar och kommer fram till att det är bäst att knipa. Sån är jag i alla fall.

Inga kommentarer: