fredag 23 maj 2008

Dagen efter

Slutfesten blev synnerligen lyckad. Jag kraxade hela kvällen på grund av min hals och blev ombedd av manliga kollegor att sjunga Total Eclips of the Heart, vilket jag naturligtvis inte gjorde. Jag är väl inget objekt. No way Jose.
Jag gick runt hörnet med Tom och hade sen en timme eller två då jag var lite ocommunicato, men sen var jag uppe igen. Är inne i ett litet ledsamt och destruktivt mode så jag var väldigt nära att dra hem vid typ 11, men så klart var jag i det läget rädd att missa något. Så jag stannade och det blev bra.
Nästan alla hamnade på Fredsgatan när vi blev utslängda ur vår festlokal. Ett tag var det grym musik. Sen var det inte lika grym musik.
Av någon anledning så började jag hänga med Peter. Har gjort det de senaste gångerna jag har varit ute. Han är något slags ZTV hangaround. Men det är kul. Vi har roligt ihop och det är väl bra. Däremot så är jag lite orolig att vi har olika agendor. Det har varit ett problem förr, att folk inte ser den penis jag har. Se mig som den människan jag är se inte mitt kön liksom, är det jag stillsam men hysteriskt ropar. Nåväl.
Vi är väldigt få på jobbet idag. Många som passar på att ta en klämdag. Smart.

2 kommentarer:

Wille sa...

Låter som en grym kväll! Synd att man inte kunde vara där. Häckar ju i Borås nu. Keep up the good work Tina! :)

Anonym sa...

hörde att barret gjorde bort sig. det ska ha "tafsats" en del?