måndag 19 maj 2008

Dr McDreamy


Träffade Patrick Dempsey idag. Tyckte han var charmig i Can't Buy Me Love (1987) men har inte fastnat för Grey's Anatomy eftersom jag i regel inte pallar följa någon serie på TV.
Han var charmig i verkligheten också. Och snygg. Men ganska liten. Det är väl så folk brukar säga när de träffar någon slags amerikansk kändis. Att de är snygga och små liksom.
Jag råkade kalla honom för ett objekt. För jag undrade över hur det kändes med hela Dr McDreamy grejen (som jag inte riktigt hänger med i eftersom jag inte tittar på serien) och han tyckte att det lät som om han var något på Macci D's. - Ja, du är ett objekt, säger jag. Och den fina stämningen var så gott som borta. Och jag glömde be om en bild på oss båda för att kunna lägga ut på bloggen. Nåväl.
Det var lite spännande och kul i alla fall. Något jag aldrig gjort förrut. Sparar på nya erfarenheter. Jag har blivit en erfarenhets-junkie.

Inga kommentarer: