lördag 31 oktober 2009

Klä på sig - klä ut sig

Urs, jag är illamående, undrar om det är svininfluensan som har tänkt att hälsa på? Tror i och för sig inte det, jag tillhör nog den gruppen som inte kommer bli drabbad. I morgon kommer jag sitta här supersjuk. Haha!

Planen är att sitta hemma och jobba ikväll. Det känns tråkigt på Halloween men skönt att få bort lite load. Såg massa folk som var utklädda vid tunnelbanan. Weird, fast kanske kul. Jag gillar inte riktigt maskerad vilket kanske är konstigt men jag tror att det beror på att jag aldrig orkar engagera mig tillräckligt och så känns det så där konstigt att vara utklädd.

Jag känner mig verkligen just... utklädd.

Det är som de gångerna jag fått en snilleblixt och ska klä mig lite roligt. På med vit skjorta och skotskrutig kjol, lite skoluniform, åh va kul, och sen ba öhhh, fuck, det känns löjligt.

Min pojkvän har börjat klä mig, vilket är nice för jag gillar att låna hans kläder och oftast har han bra smak. Helt plötsligt har jag en stor Acne garderob till mitt förfogande. På casual friday så har jag alltid något stora boyfriend jeans och boyfriend shirt.

Inte alltid i och för sig, en gång hade jag det, i går lånade jag bara en kofta och en stor klocka.

Jag gillar att klä mig bekvämt. Och snyggt. Fast det är ju relativt.

Nu är jag något slimmad eftersom jag aldrig hinner äta lunch och det är bra för då är alla kläder bekväma.

Gu va jag är sugen på en clempa, det måste väl vara bra mot illamående?

Inga kommentarer: