söndag 18 oktober 2009

Jobba hemma

Tänkte sitta hemma idag och jobba ifatt en del för det är så mycket som ska göras. Det blev inte så. Min vän Claudia kom förbi istället och vi satt och pratade vilket var otroligt nice och mysigt. Utanför så ropas det och musik spelas men jag känner mig väldigt nöjd med att vara hemma och bara chilla.

Kanske borde jag jobba lite nu men det tar emot. Det är så mycket under veckorna så jag känner att det är skönt att bara vara ledig när det ändå är helg.

Problemet är att mina timmar räcker inte till och jag kommer nog behöva avsätta i alla fall två av dem i morgon med att avverka listan.

Målet för projektet närmar sig med stormsteg och aldrig tidigare har veckorna gått så fort. Det är ganska sorgligt egentligen för jag tog jobbet för att jag ville ha den bästa hösten någonsin men det är så hysteriskt så det finns inte tid för njutning och reflektion.

Förutom nu. Så inget jobb för mig idag. Det ordnar sig ändå, det är jag säker på.

Inga kommentarer: