onsdag 6 maj 2009

TV-fest

Det var stor tv-fest på Imperiet igår och denna gång var jag där i bättre tid. Det var kul, träffade massor av gamla vänner och kollegor, men inte så många som jag trodde.

Beror det på:

1. TV-branschen är i ständig förnyelse
2. Alla var prod. assar
3. Massa folk som inte jobbar med TV hade sneakat sig in? (mötte en skådis där som tyckte att jag var så jävla snygg och det har han aldrig sett förut för när vi jobbat så har vi jobbat. hmm. fast han hamnar ju iofs i facket av bekanta trots att han inte jobbar med tv...)

Vilket fall. Det var nice. Jag var förståndig och gick hem i tid eftersom jag hade ett möte kl. 9 i morse.
Helt okey fest alltså fast det är ju alltid roligare att slå klackarna i taket.

Next time.

Anki och min kära Anna höll stilen.

Inga kommentarer: