fredag 1 maj 2009

Kärleksproblem

Jag är förälskad i en kille som är så jävla korkad. Vad jag än gör så fattar han inte att jag bara vill vara med honom. Jag kan inte ändra på hela mig för att han ska förstå att jag är hans. Han borde vara så säker och skön att det räcker med min kärlek. Men hela tiden så hittar han små små saker som jag måste göra/ändra på för att bevisa min kärlek.

Det funkar inte. Jag måste bli älskad och respekterad för den jag är. Och jag är en ganska bra person. Fin, rolig och trogen. För någon; Världens bästa flickvän.

Det är riktigt tråkigt för när det är bra så är det så sjukt bra.

Nu är det fett dåligt. Jag tror inte att det går att lösa och mitt hjärta blöder.

1 kommentar:

Eva-Marie sa...

fattar han inte hur go du som du är så är han inte värd att lägga ner tid på,stå på dig gumman