onsdag 22 april 2009

Viktras


Lindsay Lohan blir tydligen, enligt Aftonbladet, smalare och smalare efter uppbrottet med flickvännen Samantha Ronson.

Inte så konstigt egentligen, som singel så är man ute och festar mer och festar man mycket så äter man mindre. Både bra och dåligt kan jag tycka när jag själv sitter här med plus tre kilos övervikt.

Självklart är det inte bra att vara för smal och det är inte fint heller. Å andra sidan är det varken charmigt eller hälsosamt med lovehandels.

90-65-90 är lagom.

I höstas var jag het på Stockholms singlemarknad, hade en slimmad kropp och festade ofta.

Idag är jag myspys-flickvän, för stor för 3/4 av min garderob och festar inte alls eftersom jag har en vit månad.

Lohan borde äta mer för hon ser för täskig ut. Själv så kör jag lite GI nu och festar igång i maj igen, dock lite lugnare, men med förväntningar om att vara tillbaka i good old shape inför sommaren.

Receptet är bra mat, mycket fisk, motion och lite vino istället för middag då och då. Ska jag vara helt ärlig så hjälper ett miserabelt sinne men det är dumt att påkalla ett sådant. Hellre lycklig.

Inga kommentarer: