måndag 27 april 2009

Kycklingköttbullar

Har ju i och med min konsumtionsfria månad inte ätit ute på, ja, nästan en månad. Inser också att jag inte behöver det. Är sjukt bra på mat. Slängde ihop några kycklingköttbullar i kväll och de blev helt enkelt hur nicea som helst.

Vad ska jag göra med all den här talangen jag besitter? Hur ska jag klara av att leva i en värld där människor äter Mamma Scanköttbullar, Grandiosa pizzor, snabbmakaroner, you name it, och verkar nöjda med det? Var hittar jag en jämlike?

De frågorna ställer jag mig i denna stund, samtidigt som jag belåtet konstaterar att hur man än vänder och vrider på det så är det ändå en win-win situation för mig. Jag får ju the good shit.

2 kommentarer:

elmelts sa...

Synd att det är så långt mellan oss, annars hade jag erbjudit mig att komma och äta din goda mat. Man tröttnar på att laga själv ibland.

FinaTina sa...

Du är välkommen när som!