måndag 27 april 2009

Jag dansar även nykter någonstans

Min vita, konsumtionsfria, GI månad börjar lida mot sitt slut precis när jag börjar gilla den. Var ute i lördags och körde hela rundan med Berns och Spy Bar till kl 5 och hade skitkul! Det var riktigt, riktigt bra. Förstår inte varför jag har varit så rädd för att gå ut nykter.

Tror att jag har varit rädd för att känna mig utanför men det var hur soft som helst. Runt 4-snåret så började dock mina kumpaner svamla lite grann och andedräkterna var inte på topp, men utöver det så var det lugnt.

Det bästa var att jag kände mig så smart. Var bara skön och soft och tog bra beslut. Supernice!

Mitt entourage ska ha eloge också såklart, fina intressanta människor som förgyllde kvällen.

Så vad jag tar med mig är en ny visdom om mig själv och min prestanda. Good shit. Rekommenderas för er alla. Testa. Just do it.

Ut och dansa nyktra, it is sooo nice!

Inga kommentarer: