söndag 21 september 2008

Söndags eftermiddag

Snart är det visning av vår lägenhet. Får se hur det går. Är supermätt av att ha stoppat i mig en hel pizza på Angelo, och de gör stora pizzor. Inte mitt val att gå dit kan jag säga men jag kapitulerade ganska snart. Johan har precis berättat om cancerbarn på Sjukhuset, historier som får mig att gråta.

Hade en fantastisk kväll igår. Blev hembjuden till Johanna och Rasmus på kalvlägg. Jättegott och supertrevligt. Nils, Sara och Rebecka var också där och det blev så där familjärt, mysigt, roligt och skönt. Inte vad jag förväntade mig av lördagen som började av att jag knappt gått och lagt mig och betalade för det ganska länge. Vi körde musikvideorace med klassiker från början av 90-talet främst.

Supernice.

Har blivit sms bombad i natt. Någon som vill träffa mig. Jag var tvungen att sova. Har nog tänkt lägga ner tankarna på att dejta (tack Wille för stavningsförslaget, ganska självklart ändå) på ett tag. Är inte redo. Eller det som händer det händer, men jag ska inte söka upp något. Det har varit lite mycket och intensivt nu ett tag, vilket är underbart för jag älskar passion men ibland kan det vara bra att chilla lite.

Så det är det jag gör. Chillar. Och lyssnar på Johans cancerhistorier.

Inga kommentarer: