torsdag 25 september 2008

Oj oj oj

Onsdagssänding igår och efteråt så går vi ut och ölar. Ganska mycket också. Hamnar på Berns och sen när de stänger så går jag hem till Hornstull. Vid slussen hittar jag fyra, glada, rödögda jazzmusiker som står och spelar en melodi. Grymt nice.

Går Södermälarstrand hem och livet är härligt. Har sällskap av en snubbe som är tvilling fast jag vet inte vem av dem han är. Fast jag tror jag vet. Hemma dricker jag lite vino och spelar musikvideos på youtube. Går och lägger mig väldigt sent/tidigt.

Idag är jag fucked. Mör i skallen helt enkelt. Det blev ganska hårt.

Nu ska jag iväg på min date och sen ska jag ta mitt ex och gå till Gul & Blå festen ikväll. De lovar feta goodiebags. Men jag ska inte på efterfesten. Måste sova. Det är ju fredag imorgon. Partydags liksom. Shit pommes frittes.

Inga kommentarer: