onsdag 10 september 2008

Latmask

Oj, vad lat jag är. Hade tänkt jag skulle träna idag. Tror inte det blir så. Kommer nog istället gå hem, äta något, läsa DN (hann inte i morse, var så trött så jag snooza i 30 min...), och sen chilla i soffa, kanske se en film.

Måste vara hälsosam och spara pengar. Bra tänk, eller hur?

Sverigematch idag. VM kval mot Ungern. Fast kommer nog inte se. Jag har förlorat mitt intresse för svenska landslaget. Tror att det beror på dels att framgångarna har uteblivit och på något sätt så känns det som att ju mer intresserad Johan blev av fotboll, desstu mindre blev jag. Som om hans intresse åt upp mitt. Det blev så jävla mycket fotboll ett tag så jag började fundera på om det var ett substitut för att leva på riktigt.

Så vill jag inte ha det. Kanske går Projekt Runway på tv istället. Det är ett bra sätt att slösa en timme av mitt liv på. Haha!

Inga kommentarer: