torsdag 18 september 2008

Date:a

Jag har aldrig datat. Låter det konstigt? Känns lite konstigt. Har aldrig varit på blinddate och aldrig sådär gått på middag eller bio med nån tomte för att vi ska lära känna varandra och kanske bli romantiska. Detta beror ju givetvis på att jag har varit i ett förhållande i 100 år och innan dess har jag aldrig riktigt varit singel.

Nu har jag bestämt mig för att vara singel länge, länge. I alla fall ett halvår :). Näe, vi får se vad som händer. Det som händer det händer.

Men, tänkte att jag ska börja date:a nu. Har till och med bestämt vem som ska bli mitt första offer. Får se om han vill date:a (jag vet, mongostavning, men vet inte hur jag ska hantera det utan att det blir data) mig. Men jag gör saker som jag aldrig gjort förrut. T.ex. typ raggar. Jag har alltid varit den som blir raggad på men nu har jag tänkt ta för mig. Får jag ett nej så fuck that. Då går jag vidare. Inte mer än så.

1 kommentar:

Wille sa...

Ja, det är en mongostavning tina. Jag ska inte säga att jag är ett big fan av försvenskade stavningar men i det här fallet så tror jag faktiskt att "dejta" funkar bättre.

Jag har nog fan heller aldrig varit på en riktig date när jag tänker efter. Men det är nog inget du ska ta efter...

Lycka till!