söndag 28 september 2008

Blåslagen

När det räcker, så räcker det. Igår var helt knas. Hade fyllesvettningar och var helt skakig hela kvällen tills jag blev så jävla packad att jag gick in i ett bord och slog sönder champangeglas och shit i något tjusigt vip rum på Smålandsgatan 12. Nu så har jag en stor blå bula på vardera vrist.

Klokt nog tog jag mitt förnuft till fånga och gjorde en höger vänster innan fler olyckor kunde ske.

Men, jag måste säga att tonfisken på stället var jättefin och, det här är grymt; Margaritan var fantastisk. Mycket god. I like. Den bästa jag har druckit i Stockholm.

Nu ska jag gå ut och njuta av höst Stockholm. Vara ett med naturen. Andas lite frisk luft. Låta vinden svepa med sig mina synder. Rena kropp och själ.

Jag och Nina på Smålandsgatan 12

2 kommentarer:

Figges Blogg sa...

Du har verkligen en festväninna som liknade tolv gånger en komersiell halvtimme.

FinaTina sa...

Det bästa är att hon är bra mycket roligare än 12 gånger en komersiell halvtimme. Mkt party i den bruden och det uppskattas vissa stunder av undertecknad.