måndag 8 september 2008

Helgen

Hade kick off med ZTV i fredags. Jättekul. Och väldigt blött. Min polare Jerry som jag träffade på teaterkurs i NYC i somras, var här och hängde med. Gammal bartender som han är så klarade han av att följa med i svensk-tv-fest-tempo. Det kan inte alla, så det var en trevlig överraskning.

Satt först på kontoret och njöt av vino och pizza, sen blev det Bauer, Reisen och avslutning på Berns terass. Superkul.

Skitbakis i lördags. Skulle egentligen gå till Wasa museumet och göra Gamla Stan med Jerry men den pissregnade och vi var sega. Natalie kom förbi och vi käka bullar och drack te. Resten av kvällen hängde jag och J i min soffa. Drack lite vin, kolla A Clockwork Orange och A Fish Called Wanda, pratade om skådespeleri, livet, sex, knark, resor, värderingar, rädslor och mat. Bra kväll. En ny liten kompis.

Jerry och Tony hittade en grekisk gemensam nämnare.

Kontorshäng

Mogge och Nico

Min vän Jerry

Inga kommentarer: