fredag 12 september 2008

Riga

Hastigt och oplanerat har jag beslutat mig för att åka till Riga i helgen. Känns jättekul. Har aldrig varit i Baltikum förut. Får frågan vad jag ska göra där. Tja, det blir väl sightseeing, lite käk, en del alkohol, möter upp Jerry, förhoppningsvis nån spa aktivitet.

Kan bli en grym helg. Ett äventyr for sure, och jag älskar sådana.

Är egentligen superpank och behöver spara allt jag kan eftersom jag har köpt lägenhet. Motiverade mitt beslut att åka genom att jag lever bara en gång. Bra beslut.

3 kommentarer:

Wille sa...

Helt rätt Tina! Hoppas det blir kul. Har bara besökt tallin i baltikum men det var da bomb!

Anonym sa...

Hoppas du fick duktigt med rysk stock!

Mvh Karin

FinaTina sa...

Karin: Gulligt av dig att önska mig rysk stock. Tänkte inte i de banorna men kanske borde gjort. Lever ju bara en gång. Är du en expert i ämnet?