fredag 1 augusti 2008

New York

visst jag ar i nyc. sitter i en lagenthet i lower east pa manhattan och vantar pa att mina klasskamrater kommer tillbaka. passar pa att betala rakningar och varfor inte blogga lite nar tillfallet ges. har ingen tillgang till dator annars. dags att kopa. jag vet.

allt ar bra. skolan ar super. verkligen lart mig massor om mig sjalv och om mitt agerande. det har varit sjukt intensivt och massor att gora.

boendet ar ok. fan, gillar inte nar min hyresvard ar hemma sa jag kanske ska flytta in med tva mexikanska brudar som jag traffat. blir nog lite roligare och framfor allt tryggare.

har knappt fotat och knappt varit i midtown. haller mig i mina kvarter, dvs west village. inte alls trist.

hoppas allt ar fint hemma i sverige.

puss och kram

2 kommentarer:

Wille sa...

Du verkar ju ha det topp Tina! Du får blogga ikapp dig när du kommer hem. Take it easy!

Wennberg sa...

Skit i midtown, du är i rätt kvarter;)