torsdag 17 juli 2008

Packar

Åh, det är så tråkigt. Har fyllt en väska men har massa klädhögar på golvet kvar. Måste välja. Vad ska med, vad ska inte? Ska jag ta med min jumpsuit som jag aldrig använt? Kommer den vara perfekt i NYC eller är det bara onödig packning? Alla dessa problem, hur ska jag lösa dem?

Det är så sjukt trist att packa. Något av det sämsta jag vet. Måste höja stämningen med lite vino och en kamel. Kanske inte det smartaste för risken att glömma blir större men det är inte så att jag ska till Nya Guinea. Det lär ju finnas allt jag behöver i USA. Förutom svensk kärlek.

Åh, vad jag kommer ha skitkul men ändå missa svenska härliga sommaren anno 08. Ta vara på den. Jag kommer tillbaka till kräftskivorna.

Får se hur bloggvänligt det blir. Kanske får jag så mkt teater i huvudet så allt annat slutar existera. Kanske blir jag så uttråkad så bloggandet är min enda räddning. Vi får se. Det blir spännande. Ett grymt äventyr.

Viva la vida. Beso, puss och kram.

1 kommentar:

Anonym sa...

Läser mellan raderna att Ågren är på besök. Gräset är sällan grönare på andra sidan./Beso../Lollo