tisdag 15 juli 2008

Mina nya skor



Sjukt snygga.

Jag får inte gå runt med dem inomhus för min roomie Johan tror att jag kommer repa golvet. Det tror inte jag. Jag behöver gå in dem. Jag behöver ha dem på mina fötter för att det ger mig en innerlig glädje. Det måste jag väl få? Dessutom låter Johan

söte Emil (bilden lånad från Richards blogg, hoppas det var okey, Richard?) springa runt i lägenheten. Emil är jättemysig och han får gärna hälsa på och glida runt på våra golv. Men, jag tror att det är större risk att Emil repar golven med sina klor än att jag gör det med mina skor.

Så därför ignorerar jag påbudet och fortsätter gå runt inomhus och är härlig i mina nya, fina skor.

2 kommentarer:

Wennberg sa...

Jättefina skor. Emil kan dock inte hjälpa att han har klor. Du kan hjälpa att du har skor;)

FinaTina sa...

Hmm. Ok. Du har en poäng där.