onsdag 9 juni 2010

Min telefontävling

Ellos hemsida laggar å det grövsta, så nu kan jag inte gå in och se hur det går i min outfit/telefon tävling. Jag tror tyvärr det är deprimerande siffror ändå så det kanske är lika bra.

Jag tror någonstans allt det här grundar sig i min ovilja att behöva byta operatör och jag vet inte varför jag är så konservativ och trogen.

Krampaktigt håller jag i mitt 6-år gamla abonnemang som om det vore guld värt. Saken är att jag har en jättebra deal sålänge jag bara ringer folk med Comviq. Då blir det dryga hundralappen i månaden.

Problemet är att mina Comviqkompisar blir färre och färre och min telefonräkning större och större. De senaste månaderna betalar jag lika mkt som någon med ett fräscht abonnemang och en fräsch telefon. Det är ju inte hållbart såklart. Något måste ske.

Inga kommentarer: