lördag 26 september 2009

På lördagskvällen bubblar det i blodet - man är kåt

Jag blir så trött på mig själv. För någon vecka sen blev jag via facebook bjuden på en fest som verkade himla nice. Jag bokade in den, bjöd med Naida som min + 1 och allt kändes bra. Idag när jag skulle kolla upp när festen började så hittade jag den inte på mina events och förstod ingenting. Sen efter lite efterforskning få förstår jag att festen var igår! Så sjukt surt. Och snopet framför allt.

Så nu sitter jag här och funderar om jag ska ut och äta med några vänner och sen dra ut på stan eller om jag bara ska strunta i allt och lägga mig och titta på en film. Jag pallar liksom inte att gå ut riktigt, samtidigt som jag känner mig tråkig om jag inte gör det. Ska jag följa magkänslan eller inte? Jag vet ju att det nästan alltid är värt att vara en ja-sägare. Livet blir rikare. Men hela mitt väsen säger nej. nej. nej. Skönt att vara fräsch i morgon också... så vi får se.

Inga kommentarer: