tisdag 10 januari 2012

Indien i mitt hjärta.




(Jag får hora mig här eftersom FB är big no no).
Jag älskar Indien! Nu senast fastnade jag i Arambol, Goa, dels för att jag blev sjuk, men också för att allt finns. Min deal var att jag ville göra olika saker varje dag och kväll, när det blev samma samma så skulle jag dra. Men det var lugnt, för jag gjorde inga planer, went with the flow, och hade en fantastisk tid.

En eftermiddag började mannen på stranden prata med mig och vi såg solnedgången tillsammans. Han erbjöd mig vin men jag vågade inte dricka för jag är livrädd för människor, haha. Jag lovade att inte lägga ut bilderna på Facebook och sen drog jag innan det blev för mörkt. Kommer aldrig mer ses men det var en fin stund att dela (även om han var väldigt eager med att berätta om sina pengar och framgångar). På den snirkliga vägen hem fylldes jag av dofter och färger, plus en behaglig värme och glädje.

Inga kommentarer: