tisdag 10 augusti 2010

Inspelning

Jag är ute på inspelning i skärgården och har så varit de senaste 2 veckorna. På en liten, liten ö där det endast finns ett dagöppet café. Det är underbart att vara här men det ska bli himla göttigt att komma hem. Att faktiskt ha en butik där det finns choklad om jag blir sugen. Eller att kunna träffa vännerna. Att gå ut.

Men tystnaden och naturen har varit fina att uppleva. Det finns blåbär i skogen och massa djur. Mest insekter dock. Typ fästingar.

Det dummaste är att jag struntade i att ta med kameran för jag var så slapp kvällen jag packade. Det hade varit fint med bilder. Och mer kläder. Tog bara med fula jobbkläder och tillräckligt för att slippa tvätta på tre veckor. Det är så jag jobbar.

Det ska som sagt bli skönt att komma hem. Kliver runt i regnkläder och slitna sneakers som aldrig torkar. Jag saknar min Pradas. Haha. Jag gör faktiskt det. Så himla dumt.

2 kommentarer:

Wille sa...

låter ju toppen tina! Hoppas du har haft det skönt!

FinaTina sa...

Tack Wille! Det har varit skönt och nu är det väldigt skönt att vara hemma igen. Hoppas allt är fint med dig.