lördag 14 augusti 2010

Box

Trots en näringsrik frukost och en lugn gårkväll så känner jag mig märkbart sliten. Det kan beror på intensivt jobbschema men troligtvis så bär min boxningsession igår större delen av ansvaret. Från att inte ha tränat något på ett år så körde jag ett 2 timmars pass och även om träningsvärken inte är så intensiv som jag var rädd för att den skulle bli så känns den. Jag känner mig seg. Dessutom skriker min kropp efter choklad och jag vill inte ge den något för jag tänkte vara lite mer hälsosam ett tag efter en period av vitt bröd och wienerbröd.

Nu ska jag pallra mig ut och köpa en ny telefon (om jag vågar överge mitt älskade abonnemang) och sen leta efter en bebis till Daniel som han ska ha på fest ikväll.

Vi ska nämligen på en maskerad där alla har fått en filmkaraktär som man ska klä ut sig till. Han ska vara tjockisen från The Hangover och jag ska vara Enid från Ghost World. Jag gillar egentligen inte att klä ut mig men är väldigt nöjd med min karaktär. She rocks!

Inga kommentarer: