torsdag 26 augusti 2010

Busy

Det har varit en sjukt upptagen vecka och framför allt för mitt lilla huvud. Stora beslut har fattats och för mig som har en tendens att vela har det inneburit en hel del ångest.

Men nu känns det underbart!

Valde en medarbetare som jag tror kommer bli toppen, så det är nice.

Tackade nej till lite snabba cash, en reklamfilm om skulle spelas in i helgen men som fick min mage att slå en knut på sig själv. Gillar inte reklam i sig och när de sa att kanske skulle en rumpa eller ett bröst synas så var det bara tack och adjö.

En rumpa eller ett bröst bara sådär i förbifarten! Det stod inget om det i manus men min magkänsla sa att jag borde pressa dem på information och ibland så lönar sig tydligen en liten dos paranoia. Det är en seriös reklamfilm som kommer gå på TV4 och promota kök. Jättekonstigt.

Jag är väldigt glad över att det inte är jag som kommer ligga i ett promokök och hångla med nån stekig snubbe för 15 000kr den här helgen!

Inga kommentarer: