lördag 14 augusti 2010

Magiska chokladen

Fuck, två minuter efter jag skrev det förra inlägget så gick jag och åt choklad! Vad är mitt problem? Fast nu är det hälsosam 70% istället för den ljusa, sockerdränkta varianten.

Men jag ska ju ut och få något gjort. Det är på g. Jag har klätt mig, dagen till ära så har jag en trashig look med vitt linne och en leopardmönstrad bh som tydligt syns, till det en svart kort, tight kjol. Borde matcha med något högklackat så jag kan trippa fram men det kommer troligtvis bli mina flipflops som gör mig sällskap.

Måste säga att den där (de där) chokladbiten hjälpte mig, jag känner mig faktiskt mycket piggare just nu. Som om träningsvärken och mig seghet vore ett minne blott. Ska passa på att springa ut på en gång. Choklad makes wonder!

Inga kommentarer: