fredag 3 februari 2012

Världens bästa skådespelare

Jag var på två provfilmningar igår. Jo man tackar, det är kul att det rör på sig, det är det.

Men den ena var för Kavli Kaviar och om jag får den så kommer jag behöva vara världens bästa skådespelare för att klara av att genomföra. Jag HATAR nämligen kaviar. Alltså verligen H A T A R. Det är mitt värsta.

Kaviar är så äckligt att jag knappt kan ta i en tub ens, jag får kräkningar, fobier och skräckkänslor. Kan nästan inte ens fortsätta skriva för jag tycker det är så hemskt.

Skulle jag vara tillsammans med någon som skulle ha kaviar på sitt ägg och sen äta det, äh, jag tror att personen i fråga hade fått gå. Tack och hej liksom.

Så nu är det spänd förväntan. Om jag får reklamjobbet, kommer jag då lyckas äta den rosa skiten för 20 papp? Är det ens värt det? Tror fan inte det.

Inga kommentarer: