onsdag 29 februari 2012

Ögonbryn

Var på en kort inspelning idag och det första jag fick göra var att sätta mig i sminket så klart. När jag satt där och blev kommenderad att titta upp, titta ner (i urringningen på den kära make up-artisten) så tar hon plötsligt fram en sax och börjar klippa mina ögonbryn. Första gången det händer. Det är inga problem egentligen, jag tycker bara det vara lite konstigt.

Men jag uppskattar någon som inser vikten av ögonbryn.

Hon plockade, klippte, borstade, fyllde i färgen, borstade och klippte lite till. Och det bästa var att hon var duktig. Jag var lite rädd att jag skulle se ut som Pamela Anderson men litade på henne för hennes egna var nämligen väldigt fina. Nu har jag fierce ögonbryn och ska ta ut dem på stan... eller ja, snarare Midsommarkransen eftersom jag ska iväg och spela innebandy, men ändå. Folk kommer bli bländade.

Inga kommentarer: