torsdag 9 februari 2012

Duktiga jag!

Idag har jag äntligen satt ut en annons på Blocket. Har så inåthelvete många skor och de flesta använder jag inte. Förstår inte hur den här jakten på de perfekta skorna aldrig verkar avta. Sen är ju vissa rena kärleksaffärer och det är så klart en helt annan femma.

I annonsen lägger jag ut 5 par skor. Det är inte illa. Två par har jag använt en gång, de andra tre aldrig. De bara ligger här och tar plats.


Mina Acne Melrose Coral Red vill jag egentligen inte sälja, men de är för små. Hade de varit lagom hade de klart stannat för de är divine. Dessutom har de varit ute på äventyr. Enda gången de använts sprang de runt på Kristallen. De träffade både Tomas di Leva och Lasse Åberg och sen spenderade de en avsevärd lång tid i min kollega Magnus trygga famn som var snäll nog att bära runt på dem när mina tår vägrade plågas mer. Plus att de är röda. Kan man vara mer läcker?

Hoppas ingen vill ha dem, satte ett ganska högt pris. Men jag känner mig duktig när jag rensar, det är mitt nya.

Inga kommentarer: