söndag 3 juli 2011

Helgen i Varberg, Olles

Tycker jag var lyckad förutom att jag inte fick tillfälle att bada (hade för första gången när jag åker någonstans glömt min bikini, brukar ALLTID ha med mig den), och när jag skulle köpa en bikini idag så var det stängt för tydligen är inte affärerna öppna i Vbg på söndagar. Oh well.



Jag och Jo åkte till det nya heta Olles ute i Apelviken. Det enda de hade på menyn var en räkmacka för allt annat var slut, men det var helt ok för den var helt klart godkänd.



I fredags hängde jag med bästa Sara och Åsa. Vi grillade, skvallrade, pratade minnen, dödsångest och livet här och nu. Fin kväll. Struntade i att dra ut på stan för det som hägrade var Bodegan med dess geléstinna klientel. Ångrar ingenting.

Lördagen var hemma med finaste släkten och familjen. Härligt!

Inga kommentarer: