tisdag 22 februari 2011

Det här med nätdejting

Tror säkert det är jättebra att nätdejta, man träffar massa människor som vill hitta en partner och yada yada. Jag har flera vänner som kör på och det funkar sisådär eftersom de fortfarande är singlar, men vilket fall så går de i alla fall på dejter. Personligen tror jag inte att jag skulle kunna. Det är inget fel på något sätt men det är bara inte riktigt mitt forum.

Vilket fall, vad jag inte förstår är att folk verkar lägga ut bilder på sig själv där de ser bättre ut än irl. Det måste vara det dummaste. Varför inte lägga ut en medelmåttig bild så att dels så blir folk mer intresserade av ens härliga personlighet när det är på chatstadiet och sen när det är dags att ses så kommer de bli bländade och hänförda av skönheten framför dem.

Briljant, klappat och klart.

Problemet är väl att då står man själv där med en falsk marknadsförare på halsen. Problem not solved.

Nepp. Inget för mig.

Inga kommentarer: