torsdag 1 november 2012

Otrogen

Jag var och klippte mig i förrgår på Corinne & Friends i Sturegallerian. Har varit där förut, hos någon annan, men jag är alltid otrogen mina frisörer, blir liksom trött på dem efter två gånger. Eller kanske snarare besviken och drar vidare till nästa. De lever liksom inte upp till vad jag hoppas på och trots att jag sitter där och nickar om vad vi ska göra nästa gång så vet jag att det inte finns något vi och definitivt ingen nästa gång. 

Tjejen som klippte mig sist tyckte jag ändå om, hon verkar duktig och kunnig och även om jag inte tycker att jag blev helt jävla smashing i håret så kanske hon får en chans till. 


Eller inte. Hon var verkligen superdyr. 2550 kr för att gå därifrån och se typ likadan ut som när jag kom dit, det är att ta i. Speciellt när det finns folk som svälter. 

Inga kommentarer: