torsdag 1 november 2012

NeuLash

Jag har varit väldigt skeptisk, förstår inte hur man kan få fransarna att växa längre och tätare när man fortfarande inte har hittat ett medel mot skallighet. Men vilket fall så fungerar det, jag har en vän på jobbet som det tydligt har funkat på.

Så efter lång betänketid och googling på ev skadliga effekter så ville fåfängan få sitt och jag beställde hem NeuLash.

Nu ligger den lilla förpackningen på Lolas Tobak och väntar på mig, för samma dag som den anlände så skrev Metro om att Läkemedelsverket har stoppat just NeuLash för att det innehåller ett läkemedelsklassificerat ämne som kan ge biverkningar i form av förändrad ögonfärg. Det låter ju sådär.

Så frågan är nu vad göra? Kan ju försöka skicka tillbaka, eller lägga upp på Blocket som min vän Natalie föreslog. Men grejen är att jag är faktiskt lite sugen på att testa. Ahh, dumt.


Inga kommentarer: