söndag 7 november 2010

Ett inlägg jag borde skämmas för

Som jag sagt så har jag varit lite hooked på tradera. Det är en pinsam historia som aldrig någonsin gått till överdrift men ändå, en dag räcker liksom. Vilket som så verkar jag vara mitt uppe i någon slags auktion om ett antikt armband just nu och saken är att de som bjuder emot verkar inte fatta vem dem går i ringen mot. Seriöst, vill jag ha armbandet så är inte en tjuga hit eller dit något att jiddra om. Orkar inte. Borde sova istället. Hahaha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Som en van gammal traderar så ger jag dig rådet att aldrig buda full eller i affekt. Bestäm dig för vad du tycker den är värd och lägg det som maxbud, sen kollar du inte förrän auktionen är slut. Du kan ändra maxbud om du ändrar dig både upp och ner. Jag älskar Tradera!!!
/Johanna

FinaTina sa...

Att buda full är ingen bra idé, eller fulbuda för att ge igen. Det har jag lärt mig. Fan, va surt det är att förlora dock. Ska prova din metod om jag någonsin ska prova igen. Vilket jag kommer göra. Haha. I'm hooked.