lördag 16 januari 2010

dåligt bloggande

jag har varit usel på senaste tiden men mkt har hänt. jag har flyttat, tillfälligt eller tillsvidare. känns bra, trots att trånga utrymmen krymper själen. efter 3.80 i takhöjd så känns 2.80 eller vad det kan vara som om himlen faller över mitt huvud men jag är övertygad om att det blir bra. känns väldigt mysigt.

försöker att göra allt som jag inte har hunnit. har kollat upp mina leverfläckar, de verkar vara ofarliga men en som är lite knöglig på ryggen ska bort. jag är begåvad med ett bra pigment och är dålig på att smörja ryggen och benen för jag bränner mig nästan aldrig. men det är ju inte smart! man måste vara försiktig i stark asiensol.

har även skaffat nya glasögon och såg precis nu när jag googlade mina nya bågar att det är HERRbågar! och optikern sa inget! hahaha! fast tror att det blir bra. ville ha något annorlunda så jag tog i ordentligt och bestämde mig för de största bågarna någonsin. det är både roligt och skrämmande. kanske valde jag lite förhastat men å andra sidan finns det väl ingen mening att vara feg. får dem på fredag och det ska bli jättekul.

projekt för veckan är att fixa tandläkartid så är jag sen fit for fight. ska även sätta igång ordentligt med ett nytt projekt som känns utmanande och kul.

2010 ser ut att bli ett fantastiskt år! jag är väldigt nyfiken på vad som komma skall.

1 kommentar:

åsa sa...

Det ska vara herrbågar på tjejer just nu! Snyggt.