lördag 4 september 2010

Kristallen igår

Jag blev jättepackad. Dumt. Men som tur är så insåg jag mitt problem och åkte hem i tid. Hoppas jag. Haha. Under sändningen blev det lite tråkigt, det hade varit fint med någon slags musikunderhållning, så vi gick upp till pressläktaren och där bjöds det på bubbel. Efter sändningen fick jag en hel flaska champagne gratis av bartendern. Vet inte varför, kanske trodde han jag var någon special, men when in Rome kände jag och gick sen vingligt runt.

Inte så att jag drack HELA själv men den var ju min liksom.

EN bra låt spelades som jag dansade med kär SVT Malmö medarbetare. Kan det ha varit Blue Monday? Kanske, något i den trakten i alla fall.

Rolig fest men ändå lite ytlig.

Försökte när jag träffade människor fråga "Hur mår du" istället för "Vad gör du" men det var ingen som ville lyssna på det örat. Det var jobb, jobb, jobb. Äh, har inte folk något liv undrar jag men älskar ändå tv.

Alla var fula. Den där dansaren Da Silva stötte nog på mig. Pha! Seriöst. Orkar inte. Ernst var asnice. Jag gillar jättemycket. Utöver det så same old same old.

Min pojkvän hade fest när jag kom hem. Konstiga snubbar i sängen. Och i soffan. De drog när jag kom. Vet inte om de blev rädda eller vad grejen är. Har insett att kidsen inte är så sociala. Eller är de gay. (Inte för att det är något fel att vara gay.) Hahaha. Oh well.

Nu ska jag titta på I Love you, man. En skitfilm på morgonkvisten. Plus lite mat. Klockan är 8. Det blir asnice.

Inga kommentarer: