fredag 16 april 2010

Högskoleprov

Jag skrev högskoleprovet förra helgen och det var easy peasy, lätt som en plätt. Hehehe.

Eftersom jag har vetat om denna händelse en längre tid så var planen att plugga ordentligt och göra gamla prov. Vet inte vem jag trodde jag skulle lura med det där, knappt mig själv, för det där med att plugga inför hände ju såklart inte.

Kl 23 kvällen innan satt jag och googlade prefix och pythagoras sats, tror inte det hjälpte ett dugg.

Morgonen när jag vaknar våndades jag inför provet. Jag trodde helt enkelt inte det skulle gå något vidare.

Väl på plats så kändes det inte heltokigt, däremot väldigt stressande i vissa delprov. Min puls var skyhög och jag skrev så pennan glöd, i kamp mot klockan.

Vet inte vad jag ska med provet att göra men skulle ändå rekommendera alla att göra det.

För mig var det en liten boost, jag har fortfarande mitt huvud med mig, och det är ganska trevligt att få det bekräftat.

Inga kommentarer: