lördag 14 april 2012

Dutch

Var ute i torsdags och hade en sån där superkväll som det blir ibland. Hade egentligen en curfew vid 23 men struntade totalt i det och nemas problemas.

Gav en snubbe mitt nummer. Inte för att jag var tänd på honom på något sätt. Visst hade han skägg men det gör ingen sommar. Lite kort och ingen gnista mellan oss. Sen var han säkert för ung också vad det nu innebär.

Men jag gav numret för jag kände att jag behöver praktisera det här med killar en aning så jag inte blir alldeles ringrostig. Kanske lite dumt men han överlever säkert. Speciellt eftersom han messade mig i natt kl. 2.

Kl. 2 messar han och frågar om jag är ute. Seriöst. Vad tror han jag är för slags tjej?

Jag var ju ute, men jag tänker inte möta upp nån random snubbe mitt i natten. Hade mycket roligare saker för mig.

Så jag ignorerade honom och fortsatte med mitt. Tycker egentligen att man ska vara snäll och svara, både för sin egen karma men också för att det är taskigt att inte. Men jag tror att jag struntar i det. Dutches förtjänar dutches förmodar jag.

..fast vad betyder det när det gäller mig.... ahhh.

Inga kommentarer: