torsdag 26 januari 2012

O Tokyo, Tokyo, wherefour art thou Tokyo


Nu har jag seriösa funderingar på Tokyo. Tror att det är dit jag måste. Allt snack om att det är så dyrt tar jag lite med en nypa salt faktiskt, jag är bra på budgetresor.

Flygen är billiga nu, lite över 5 papp, sen bo på typ hostel hela veckan för någon hundring natten och avsluta kalaset med att sista natten ta in på Park Hyatt, ni vet hotellet som Charlotte och Bob Harris bor på i Lost in Translation.

Men deras billigaste rum kostar 3313.66 SEK . Aj aj aj.

Men å andra sidan, what the fuck. Kan jag köpa skor för den summan kan jag väl lägga det på ett hotellrum. Det är ju nice med schyssta hotell, det är det. Och det är alltid värt att resa.

Det är många idéer i omlopp just nu, måste låta det här fröet gro.

Inga kommentarer: