fredag 18 februari 2011

Fredag och helg!

Snart dags att gå hem. Ikväll blir det lugnt, ska träffa Helena och kanske gå på bio. Tänker mig Burlesque kanske, eller I killed my mother. Vi får se vad Helena säger.

Kanske att vi tar oss en AW först, ett glas rött är ju alltid trevligt.

Men inget Under bron eller Berns ikväll. Tror jag i alla fall... Sådant är ju kul om det händer spontant och det finns ju alltid en chans för det.

Ska gå förbi Ringen/Götgatan på vägen hem och prova vårkläder tänkte jag. Har helt gett upp vintern och bryr mig knappt vad jag tar på mig längre. Orkar inte slira runt i högklackat så jag kör Uggs all in.

Men våren, då blir det dags att blomstra.

I morgon ska jag upp tidigt och titta på skidor. Äntligen slalom! Förväntar mig mycket av både PH och hela svenska manliga landslaget.

Inga kommentarer: