torsdag 7 maj 2009

Bakom mina solglasögon

Precis som My Michelle så har jag ljuskänsliga ögon. Därför älskar jag solglasögon. Använder de nästan året runt, dygnet runt. Det är skönare så.

Det tråkiga är att nästan alla mina par är sönder. Den lilla skruven som håller fast ena bågen har trillat ur. Jag ska samla ihop alla och gå ner till den lokala optikern, men det är en sån där grej som känns så otrolig jobbig fast det inte är det.

Vilket fall, hade ett par sköna retro som jag använt på sista tiden men så lägger jag dem i bilsätet och nästa gång jag hoppar in i bilen så sätter jag mig på dem och knäcker dem rakt av. Så jäkla korkat! Sätta sig på brillorna. Tjockrumpa!

Så nu är jag dömd till att sporta mina sista hela, ett par italiano-Victoria-Beckhem-glajjor som inte alls passar in i min koftstil.

Så kan det gå.

Inga kommentarer: