onsdag 10 september 2008

Back in business

Oj, vad jag var trött igår. Jobbade, men var flummig hela dan. Bakis. Men ibland är det schysst att vara bakis tycker jag. Så länge jag inte mår dåligt så är det kul att vara trög och lite korkad.

Somnade kl 22 i soffan. Vi satt och tittade på Vem Kan Slå Filip och Fredrik. Helt okey. Jag gillar Oldsberg jättemycket och tävlingar är alltid kul, så why not? Men jag såg inte hela eftersom jag somnade så who am I to talk?

Idag ska jag träna efter jobbet. Känner att jag måste. Dessutom så går mitt träningskort på Energiverket ut om några dagar. Måste passa på. Får se om jag hittar ett nytt gym på min gata i stan. Min nya gata alltså.

Johan har börjat flytta peu á peu. Hans tandborste var borta i morse. Förmodar att han planerar att sova borta i natt. Vi kommer nog att flytta så mycket av hans grejer som möjligt i morgon. Det är konstigt och ledsamt men samtidigt spännande och roligt. Jag ser jättemycket fram emot att få flytta till min nya lägenhet i SoFo. Det ska bli grymt roligt att möblera och dekorera. Och att bo själv, har ju aldrig gjort det.

Inga kommentarer: