tisdag 22 april 2008

Upp som en sol, ned som en pannkaka

Fick precis reda på att jag inte fick en roll jag sökte för typ en månad sen. Tråkigt, ville ha den. Det var i och för sig bara en skolfilm på DI, men det är ju morgondagens regissörer så det är alltid bra att jobba med dem känns det som. Dessutom är rollen en knarkande mamma som blivit av med sin dotter och försöker vinna tillbaka henne. Hade varit kul med dekadensen även om jag inte är helt hemma på att spela mamma. Känner mig alltid lite fånig på något sätt, vet inte varför. Något för Dr Phil kanske?
Men har också varit på möte om kortfilmen i helgen så det känns kul, plus att jag har kondomreklamsprovfilmningen i morgon att se fram emot också :).

I kväll packar vi, sen ska vi på fest hos Bruno. Imorgon flyttar vi tillfälligt till Clarion Sign. Våra golv ska slipas. Bort med det vita, fram med ek.

Inga kommentarer: